22 december 2011

Een onstuimig begin...

Ik was achttien geworden en dit betekende natuurlijk maar één ding: lessen! Ik kreeg meteen mijn eerste les op mijn verjaardag. Een beter begin van deze dag kon ik me niet wensen!
De eerste instructie die ik kreeg was om plaats te nemen achter het stuur. Dit lukte me aardig. Vervolgens werden mij een paar dingen uitgelegd zoals gas geven en remmen.
Na deze instructies moest ik er aan geloven. Ik trapte vol het gas in en ZOEFFFF, weg was ik! Mama stond me voor het raam uit te zwaaien, maar ik was in geen velden of wegen meer te bekennen! Mijn instructeur was blij dat ik zo enthousiast was, maar ik moest wel proberen om dit met iets meer beleid te doen. Vervolgens reden we naar een rustiger pleintje, waar ik op een meer gedoseerde manier kon leren om te remmen en gas te geven. Uiteindelijk heeft dit alles toch tot een welverdiend rijbewijs geleid en kan mama mij voortaan rustig uitzwaaien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten